۵۴۸ سفره مهربانی در مناطق محروم یزد برپا شد
کد خبر: 3818744
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

۵۴۸ سفره مهربانی در مناطق محروم یزد برپا شد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: ۵۴۸ سفره مهربانی در مناطق محروم استان با مشارکت خیران و داوطلبان هلال‌احمر برپا شد و بیش از ۸۴ هزار نفر از این سفره‌ها یهره‌مند شدند.

اجرای طرح سفره های مهربانی هلال احمر استان یزد / برپایی 548 سفره مهربانی در مناطق محروم استانمحسن حرازی‌زاده‌یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: سفره‌های مهربانی داوطلبان هلال‌احمر این استان در دو بخش روستايی و شهری، نيازمندان و بيماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانواده يا خانواده‌های بی سرپرست و ايتام و خانواده‌های كم برخوردار مناطق محروم برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: 548 سفره مهربانی شامل 384 سفره شهری و 164 سفره روستایی با مشارکت داوطلبان و خیران هلال احمر در مناطق محروم استان برپا که 84 هزار و 160 نفر از این سفره‌ها بهره‌مند شدند.

وی با اعلام اینکه ارزش ریالی سفره‌ها 2 میلیارد و 192 میلیون ریال بوده است، بیان کرد: طرح سفره‌های مهربانی شبکه گسترده‌ای در تقویت مشارکت‌های مردمی و همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند و مستمند است.

حرازی‌زاده افزود: جمعیت هلال‌احمر با هدف حمایت از نیازمندان آسیب‌پذیر از طریق سازماندهی و بهره‌مندی از توان اقشار و افرادی که داوطلبانه به عضویت افتخاری جمعیت درآمده‌اند، فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 1910 نفر از داوطلبان در این طرح مشارکت داشتند تصریح کرد: این سازمان با استفاده از خدمات داوطلبانه، نیاز اقشار آسیب‌پذیر را شناسایی و برآورده می‌کند، به عبارت دیگر سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر حلقه اتصال میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان است.

انتهای پیام

captcha