شرکت ۲ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی میامی
کد خبر: 3818606
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

شرکت ۲ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی میامی

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی گفت: تاکنون ۲ هزار نفر در بخش‌های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند.

شرکت 2 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، کمال ترابیان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی امروز، 21 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های پویش مجازی، پویش متنی، نقاشی و الکترونیکی برگزار می‌شود اظهار کرد: امسال جشنواره رضوی در شهرستان میامی با استقبال خوب مردم آغاز شده و در بخش پویش مجازی یکهزار کلیپ ارسال شده که در این راستا یکهزار اثر در بخش‌های نقاشی، مکتوب والکترونیک شرکت کرده که با برنامه‌ریزی انجام شده، کتابداران در سطح شهرستان و بویژه مناطق محروم فاقد کتابخانه نیز حاضر شده و امکان شرکت در جشنواره را برای علاقه‌مندان بوجود می‌آورند.

به گفته وی؛ جشنواره رضوی با هدف آشنایی با سیره رضوی، ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره امامان معصوم(ع) برگزار می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی کتاب‌های «زندگانی حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)» نوشته محمدرضا سنگری، «سیره تقوی، ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام جواد(ع)» نوشته جواد محدثی، «مهارت‌های ارتباط مؤثر در سیره امام رضا(ع)» نوشته علی جانفزا، «فصل فیروزه» نوشته محبوبه زارع و «درّ عصمت» نوشته علی اشرف عبدی در بخش بزرگسال را از منابع معرفی شده برای این مسابقه برشمرد.

ترابیان متذکر شد: کتاب‌های «با کبوترهای گنبد» نوشته احمد میرزاده و «درختی که بال در آورد داستان‌هایی از زندگی امام جواد(ع)» نوشته مجید ملامحمدی، «امام رضا(ع)» نوشته زهرا عبدی، «کبوترها و آهوها» نوشته سیداحمد میرزاده، «فاطمه و فاطمه» نوشته محمد مهاجرانی و «هشت قصه از امام جواد(ع)» نوشته حسین فتاحی در بخش کودک و سه کتاب «راز آن بوی شگفت» نوشته فریبا کلهر در بخش نوجوان انتخاب شده است.
وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی میامی و یا برای دریافت فایل کتاب‌ها می‌توانند به نشانی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

به گفته وی در شهرستان میامی پنج کتابخانه فعال وجود دارد. کتابخانه عمومی میامی یکهزار و ۴۰۰، منطقه فرومد ۸۸۰، بخش کالپوش نام نیک ۸۵۰، نردین یکهزار و ۲۰۰ و حسین آباد یک هزار و۱۵۰ عضو فعال دارد.

انتهای پیام

 

captcha