رونق تولید را با حمایت از واحدهای نیمه‌فعال اردبیل شتاب می‌بخشیم
کد خبر: 3818582
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

رونق تولید را با حمایت از واحدهای نیمه‌فعال اردبیل شتاب می‌بخشیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم با جذب حمایت‌های تسهیلاتی و رفع موانع از مرکز کشور، رونق تولید را در واحدهای نیمه فعال استان شتاب ببخشیم.

رونق تولید را با حمایت از واحدهای نیمه فعال اردبیل شتاب می‌بخشیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل، روز گذشته، 20 خردادماه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به حضور و بازدید معاون وزیر کشور از طرح های نیمه فعال و راکد شش شهرستان استان اقدامات لازم برای رفع مشکلات این واحدها از مرکز پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: واحدهای بزرگی در استان وجود دارد که به دلایل مختلف تعطیل شده و تلاش می شود با تغییر کاربری این واحدها طرح های اشتغالزا در محل آن اجرایی شود.

استاندار اردبیل گفت: روان سازی سرمایه گذاری بخش خصوصی در سالجاری از مهم ترین برنامه های وزارت کشور است که در راستای رونق تولید انجام می شود.

وی افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در استان اقدامات مختلفی در حوزه های کشاورزی ، صنعت و خدمات در استان انجام گرفته است.

بهنام‌جو بهره برداری از طرح اراضی پایاب خداآفرین را یکی از این نمونه ها دانست و گفت: از سالجاری بیش از یک میلیون تن به محصولات کشاورزی استان افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: رصد کردن اجرای طرح های سرمایه گذاری و تلاش برای فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال استان از دیگر برنامه ها در راستای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی می باشد.

انتهای پیام

captcha