مشارکت شهرداری تهران در اربعین ۹۸
کد خبر: 3818505
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
حناچی اعلام کرد:

مشارکت شهرداری تهران در اربعین ۹۸

گروه جامعه ــ‌ شهردار تهران در جلسه هماهنگی کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین حسینی از مشارکت و آمادگی کامل مجموعه تحت نظر خود در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

حضور تمام‌قد شهرداری تهران در اربعین ۹۸به گزارش خبرنگار ایکنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران، سه‌شنبه ۲۱ خردادماه، در جلسه هماهنگی کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی در سخنانی کوتاه اظهار کرد: آغاز آهنگ گردهمایی برای ماه محرم را گرامی می‌داریم. خاک پای زائران و خادمان اباعبدالله(ع) نور چشم ماست و کمک به تقویت حماسه اربعین را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با اشاره به این جمله از امام حسین(ع) که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، گفت: مکتب امام حسین(ع)، سراسر درس آزادگی، شور و شعور است.

حناچی در ادامه گفت: امسال در قیاس با سال قبل شرایط سخت‌تر است، چون هزینه‌ها بالا رفته و همچنین با توجه به برداشته‌ شدن ویزای اربعین، تعداد زائران بیشتر می‌شود. لذا باید دست‌اندرکاران اربعین توجه لازم را داشته باشند.

وی در این نشست که به میزبانی شهرداری تهران برگزار می‌شد، اظهار کرد: با تدابیری که در مجموعه شهرداری اندیشیده شده است و نیز با اختیاراتی که به آقایان یزدانی و سلیمانی داده‌ایم، حضور همه‌جانبه شهرداری را در حماسه اربعین خواهیم داشت.

شهردار تهران تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم فضایی فراهم کنیم که خدمات بهتری را در قیاس با سال‌های قبل به زائران اربعین ارائه کند.

حناچی در پایان یادآور شد: لازم است حتماً دست‌اندرکاران اربعین حسینی برای بهداشت و سلامت در مسیر ۹۰ کیلومتری پیاده‌روی توجه ویژه‌ای کنند.

انتهای پیام

captcha