آغاز ثبت‌نام ‌عتبات دانشگاهیان در اردبیل
کد خبر: 3818465
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

آغاز ثبت‌نام ‌عتبات دانشگاهیان در اردبیل

گروه اجتماعی ــ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل از آغاز ثبت‌نام بیست و یکمین دوره از سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان این استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان در اردبیلحجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره از سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان از 18 خردادماه از طریق سایت لبیک به نشانی http://www.labbayk.ir آغاز شده و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: قرعه کشی این دوره از سفر‌ها در اواخر خرداد انجام می شود و این دوره از اعزام دانشگاهیان از اواخر تیرماه آغاز و تا اواسط مهر ۹۸ ادامه دارد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل گفت: در این دوره تسهیلات خوبی برای دانشگاهیان از جمله وام قرض‌الحسنه برای سفر‌های هوایی معادل ۳۰ میلیون ریال و برای سفر‌های زمینی۱۵میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این دوره هم مانند دوره های گذشته، دانشجویان مجرد، متأهل، استادان و کارمندان دانشگاه می‌توانند به این سفر معنوی اعزام شوند.

انتهای پیام

captcha