دایرةالمعارف دفاع مقدس خراسان‌جنوبی تدوین می‌شود
کد خبر: 3818415
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

دایرةالمعارف دفاع مقدس خراسان‌جنوبی تدوین می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت تدوین دایرةالمعارف دفاع مقدس استان، از ‌آمادگی ارشاد برای تدوین ‌دایرةالمعارف دفاع مقدس خراسان‌جنوبی خبر داد.

دایره‌المعارف دفاع مقدس خراسان‌جنوبی تدوین می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، روز گذشته، 20 خردادماه در جلسه شورای معاونان این اداره‌کل با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان، به بیان اهمیت تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس استان پرداخت و گفت: امیدواریم که این حرکت موجب تبلیغ و ترویج مکتب ایثار و شهادت شود.
وی با اعلام آمادگی در همکاری همه جانبه در تدوین این دایرةالمعارف، گفت: همه ما در هر حوزه‌ای موظف به ترویج و انتقال حماسه دفاع مقدس هستیم تا این واقعه مهم تاریخ ایران فراموش نشود و به نسل جدید انتقال یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خانواده معزز شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و قطعا خدمت به آن‌ها یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با توجه به امکاناتش هر کاری که در توانش باشد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برخواهد داشت.
نبی‌زاده با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه‌های استان همکاری بسیار خوبی با این اداره‌کل در تدوین این دایره‌المعارف دارند، تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های استان می‌توانیم به پیشبرد اهداف اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی کمک کنیم.
محمد فخر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: در نظر داریم فعالیت‌هایی که در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد، خلاقانه بوده و برای جذب نسل جوان مؤثر باشد تا اثرگذاری خود را در سطح جامعه ایفا کند.
وی یادآور شد: بحث ایثار و شهادت مسئله‌ای است که باید در سطح استان نمود بیشتری پیدا کند و این روحیه ‌بین مردم افزایش یابد.
انتهای پیام

captcha