تمدن‌سازی، وجه اشتراک فضای مجازی و انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3818145
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

تمدن‌سازی، وجه اشتراک فضای مجازی و انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی ــ معاون امور استان‌های سازمان فضای مجازی سراج گفت: فضای مجازی و انقلاب اشتراکاتی دارند که این اشتراک، سومین عبارت بیانیه گام دوم انقلاب یعنی تمدن‌سازی است.

تمدن‌سازی، وجه اشتراک فضای مجازی و انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد خراسانی‌زاده، معاون امور استان‌های سازمان فضای مجازی سراج، شب گذشته، ۱۹ خرداد‌ماه‌ در دیدار فعالان فضای مجازی با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با موضوع «نقش فعالان فضای مجازی در گام دوم انقلاب»، اظهار کرد: امروزه باید از بالا به موضوعات نگاه کرد تا بتوان منطقه عملیاتی را به خوبی شناخت.
وی افزود: انقلاب اسلامی نیز در حال شکل دادن به یک تمدن نوین اسلامی است و فضای مجازی با این نگاه به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت پیدا می‌کند.
معاون امور استان‌های سازمان فضای مجازی سراج بیان کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، اما بعضی افراد اهمیت انقلاب را کم می‌دانند.
خراسانی‌زاده با بیان اینکه فضای مجازی و انقلاب اشتراکاتی دارند که این اشتراک، سومین عبارت بیانیه گام دوم انقلاب یعنی تمدن‌سازی است، تصریح کرد: تمدن‌سازی به معنای آرمان اسلامی و ایجاد تمدن نوین بوده و فضای مجازی نیز بستری برای تمدن‌سازی است.
وی یادآور شد: خداوند تکلیف فضای مجازی که بزرگ‌ترین بستر در حوزه فعالیت برای انقلاب اسلامی به عنوان زمینه‌ساز تمدن نهایی بشریت است، را روی دوش ما گذاشته و باید برای هر دقیقه فعالیت در این فضا جواب دهیم.
انتهای پیام

captcha