فضای مجازی؛ بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب ‌
کد خبر: 3818132
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

فضای مجازی؛ بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب ‌

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: فضای مجازی با حضور جوانان با کارآیی بالا، متخصص و پرنشاط، بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب و بیدار کردن مردم است.

فضای مجازی، بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 19 خرداد‌ماه در دیدار با فعالان فضای مجازی استان، اظهار کرد: فضای مجازی یک فضای تعیین‌کننده است که اگر از آن سوءاستفاده شود، جنبه‌های انحرافی آن نیز نمایان می‌شود و باید آن را سرشار از استفاده‌های نیک کرد.
وی افزود: گام اول و دوم انقلاب باید در این فضا تبیین شود و توصیفی از یک حرکت جهادی و خستگی‌ناپذیر در برابر دشمن باشد، که این امر نیازمند یک حرکت جهادی است.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: روزی که انقلاب اسلامی به وجود آمد، دنیا به دو نیمکره شرقی و غربی تقسیم شد و کارشناسان غربی بر این گمان بودند که اسلام آخرین نفس‌هایش را می‌کشد که به طرز ناباورانه‌ای خداوند متعال قدرتش را به همه نشان داد و در نتیجه، این انقلاب حاصل شد.
عبادی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی بر اساس سیستم اسلامی و نه پادشاهی به وجود آمده است، اظهار کرد:‌ ۴۰ سال اول انقلاب، همان ۴۰ سال تثبیت نظام و به دنبال آن ناباوری‌های جهان اسلام است که باید به این باور برسند که اسلام نیز تثبیت شده است و بعد از تثبیت، در گام دوم انقلاب، مردم باید به سمت آرمان‌های انقلاب هدایت شوند.
وی تصریح کرد: آنچه که امروزه استکبار جهانی، چه در سطح جهان از طریق ایجاد ظلم و ستم، ویرانی شهرها و کشورها و نیز بروز بیماری‌ها و مرگ و میر و چه در سطح داخلی و ایجاد مشکلات روزمره به وجود آورده است، نتیجه تلخی برای مردم دارد که البته این موضوع، یک بازتاب بسیار شیرین را نیز به دنبال دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: فضای مجازی با حضور جوانان با کارآیی بالا، متخصص و پرنشاط، بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب و بیدار کردن مردم است.
عبادی خاطرنشان کرد: برای وصول به آرمان‌های انقلاب باید سیستم اجرایی تغییر کند، به گونه‌ای که دولتمردان، قانون اساسی را بر اساس عدل پیاده کنند و مردم نیز انقلاب را به افراد شایسته و استاندارد واگذار کنند.

انتهای پیام

captcha