«چی شد که سر گرفت»؛ برنامه‌ای برای ترویج ازدواج آسان
کد خبر: 3818127
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

«چی شد که سر گرفت»؛ برنامه‌ای برای ترویج ازدواج آسان

گروه فرهنگی ــ دبیر جبهه فرهنگی مردمی شهرستان ملایر از برگزاری برنامه‌ای با عنوان «چی شد که سر گرفت» به‌منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان خبر داد.

«چی شد که سر گرفت» برنامه‌ای برای ترویج ازدواج آسانروح‌الله نجفی، دبیر جبهه فرهنگی مردمی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند جریان ازدواج و خواستگاری خود را داستان‌سرایی کنند که درنهایت این آثار تبدیل به کتاب یا فیلم‌نامه خواهد شد و الگویی برای ترویج ازدواج آسان به شمار می‌آید.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه در سطح استانی برگزار می‌شود، افزود: جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی مسئولیت برگزاری این برنامه را بر عهده دارد همچنین از پتانسیل اداره اوقاف، سازمان تبلیغات و حوزه علمیه در این راستا استفاده شده است.
وی ادامه داد: بسیاری از افراد با ازدواج آسان و بدون تجملات زندگی خود را آغاز کرده‌اند و اکنون نیز پس از سال‌ها به‌خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.
نجفی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به‌صورت حضوری به اداره‌های سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و اداره ارشاد تحویل دهند و یا به‌صورت غیرحضوری به نشانی کانال@chejorishod فقط در ایتا و ایمیل chejorishod@gmail.com ارسال کنند.
وی بابیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 30خرداد است، افزود:در این مسابقه به نفر اول کمک‌هزینه سفر کربلای معلی،نفر دوم کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس و نفر سوم هدیه نقدی به مبلغ 700 هزار تومان و 15 هدیه صدهزارتومانی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha