آغاز اجرای طرح جامع امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان
کد خبر: 3818125
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

آغاز اجرای طرح جامع امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان

گروه اجتماعی ــ معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز اجرای طرح جامع آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم(ع) خبر داد و گفت: تا کنون برای ۳۲ امامزاده طرح جامع تهیه شده است.

آغاز اجرای طرح جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجانداود قاسملو، معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح جامع امامزادگان از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف در راستای تبدیل این اماکن مقدس به قطب‌های فرهنگی است که تاکنون طرح جامع برای تعدادی از امامزادگان شاخص در استان تهیه شده است.
وی با اشاره به اینکه امامزاده‌ها و شاکله آنها طوری است که باید طرح جامع داشته باشد تا بتوان روی آن کار کرد، یادآور شد: در همین راستا از ماه‌های قبل طرح جامع امامزاده سید‌ابراهیم‌(ع) زنجان تهیه و مصوبات مربوط به آن اخذ شده است.
معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان مساحت طرح جامع امامزاده سید ابراهیم‌(ع) زنجان را 2 هکتار برشمرد و گفت: میزان سطح اشغال طرح نیز 30 هزار متر مربع است.
این مسئول با بیان اینکه طرح جامع امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان در ۱۵ فاز تهیه شده است، تصریح کرد: این فاز در قالب ۳۲۵ متر مربع شامل ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی اجرایی خواهد شد.
قاسملو با اشاره به تهیه طرح جامع ۳۲ امامزاده استان زنجان بیان کرد: آسایش بیشتر زائران از اهداف اجرای طرح جامع امامزادگان است که با اقدامات صورت گرفته تعداد زائران افزایش بسیاری داشته است.
انتهای پیام
captcha