خیریه قلابی در دام پلیس
کد خبر: 3818122
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

خیریه قلابی در دام پلیس

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل جمع‌آوری غیرقانونی وجوه نقد تحت عنوان خیریه قلابی و همچنین سوءاستفاده از عنوان پلیس در این شهرستان خبر داد.

خیریه قلابی در دام پلیس

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، جاوید مهری، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به درب منازل در شهرستان اسفراین به عنوان موسسه خیریه تحت نظارت پلیس، به‌طور غیرقانونی اقدام به جمع‌آوری وجه نقد می‌کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری مأموران، فرد مورد نظر که در حال جمع‌آوری وجه نقد در حوالی منطقه مسکن مهر اسفراین بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
مهری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: این فرد با استفاده از عنوان کمک به خیریه تحت نظارت پلیس و با جعل اوراق یکی از موسسه‌های خیریه شهرستان تاکنون بیش از ۱۰ میلیون ریال وجه نقد را از مردم کلاهبرداری کرده است.
وی با بیان اینکه در بازرسی از کیف متهم مقداری وجه نقد مربوط به همین موضوع و تعداد زیادی قبض که توسط متهم به صورت کاملاً حرفه‌ای به چاپ رسیده بود کشف و ضبط شد، افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام

captcha