بازدید ۵۰۰۰ مسافر از جاذبه‌های گردشگری جاجرم در ایام عید فطر
کد خبر: 3818089
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

بازدید ۵۰۰۰ مسافر از جاذبه‌های گردشگری جاجرم در ایام عید فطر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جاجرم از بازدید پنج هزار و ۴۰۰ مسافر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری این شهرستان در تعطیلات عید فطر امسال خبر داد.

بازديد 5000 مسافر از جاذبه‌های گردشگري جاجرم در ایام عيد فطر

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، اسماعیل کارگرمقدم، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان جاجرم اظهار کرد: طی هفته گذشته که مصادف با تعطیلات عیدفطر و نیمه خرداد بود، یک هزار و 500 نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، سه هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و 900 نفر نیز از جاذبه‌های دست‌ساز این شهرستان بازدید کردند.
وی افزود: جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان از جمله مسجد جامع، آرامگاه خواجه علی‌بن مهزیار، بنای شاهزاده ابراهیم دربند، حمام قدیمی جاجرم «موزه گرمابه و تاریخ شهر» در آستانه آغاز سفرهای تابستانی پذیرای مسافران است.
وی بیان کرد: در تعطیلات عید فطر و نیمه خرداد امسال نیز استقبال خوبی از جاذبه‌های این شهرستان از سوی مسافران انجام گرفت همچنین بیش از 70 درصد ظرفیت اقامتی تنها مهمانپذیر جاجرم تکمیل شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان جاجرم گفت: این شهرستان به سبب برخورداری از آثار متعدد تاریخی و باستانی یکی از مناطق ارزشمند استان از این حیث به شمار می‌رود.
انتهای پیام

captcha