آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3818088
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در حوزه هنری استان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسحاق آقایی، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، 19 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این دوره‌ها با حضور اساتید مجرب در یاسوج برگزار می‌شود.
وی افزود: دوره‌های آموزشی هنر شامل بازیگری و نمایش، عکاسی، گرافیک، کاریکاتور، خط تحریری و خوشنویسی و طراحی و نقاشی ویژه کودکان و بزرگسالان است.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره‌ها همراه با نشست‌های هفتگی شعر و داستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: ثبت نام این دوره‌های آموزشی در حوزه هنری از امروز ۱۹ خردادماه آغاز و تا ۳۰ خردادماه سال‌جاری ادامه دارد.
آقایی بیان کرد: شروع کلاس‌ها نیز از اول تیرماه خواهد بود که با حضور، عبدالرسول شریفی، اکبر آئین، اسحاق آقایی، اسماعیل مدبر مقدم، علی راستگو، اسحاق اکابری و دارا حسین‌پور آموزش‌های لازم به علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های هنری، می‌توانند از ساعت 8 صبح تا ۱۴ بعد از ظهر به حوزه هنری استان واقع در خیابان گلستان ششم یاسوج مراجعه و نام نویسی کنند.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، کشف و پرورش استعدادهای هنری در زمینه‌های مختلف و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و علاقه‌مندان به رشته‌های هنری است.
انتهای پیام

captcha