رمز موفقیت نظام تقویت فعالیت‌های فرهنگی است
کد خبر: 3818031
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

رمز موفقیت نظام تقویت فعالیت‌های فرهنگی است

گروه فرهنگی ـ معاون سیاسی امنیتی استان‌دار همدان با اشاره به اینکه دولت باید بیشتر از فعالیت‌های فرهنگی پشتیبانی کند، گفت: رمز موفقیت ما تقویت کار‌های فرهنگی است.

رمز موفقیت نظام تقویت فعالیت‌های فرهنگی استبه گزارش ایکنا از همدان، مصطفی آزاد بخت، معاون سیاسی امنیتی استادار همدان،یکشنبه، 19 خرداد ماه در گردهمایی هم‌اندیشی جبهه فرهنگی با موضوع تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه امروز در استان وحدت و هماهنگی جهت پیشبرد سیاست‌ها و اهداف نظام مهیا است.

وی با بیان اینکه وضعیت امروز نظام، وضعیت حساسی است افزود: ما امروز باید بر اساس تجربه و رهنمود‌های مقام معظم رهبری بیشترین مقاومت را در برابر استکبار و صهیونیست داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه رمز موفقیت، تقویت وحدت در دورن نظام است اضافه کرد: خوشبختانه این وحدت با محوریت مقام معظم رهبری و سربازی، نیرو‌های مخلص در کشور وجود دارد.

آزاد بخت اشاره با بیان اینکه همواره روحانیت صاحبان اصلی و پیش برندگان نظام بوده اند گفت: استانداری اعتقاد و اعتماد کامل به حوزه‌های علمیه و جبهه فرهنگی دارد لذا آمادگی لازم جهت تقویت جبهه فرهنگی استان با اختصاص ردیف بودجه خاص به این حوزه را نیز دارا است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید بیشتر از فعالیت‌های فرهنگی پشتیبانی کند گفت: رمز موفقیت ما تقویت کار‌های فرهنگی است، انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و جوانان این مرز و بوم به دستور دین، از جان شیرین خود گذشتند و اکنون نیز ادامه و استمرار این نظام و انقلاب، تبعیت محض از مقام معظم رهبری و اعتماد به توان درونی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه رمز موفقیت ما در برابر استکبار مقاومت است ادامه داد: ما نشان داده ایم که هر جا تمسک به ولایت و اطاعت از دستورات دین بوده است کشور به موفقیت و دشمن در برابر ما به زانو درآمده است.

آزاد بخت با اشاره به اینکه هر جا پای روحانیت در میان بوده است شاهد کاهش تخلفات و افزایش بازده نظام بوده‌ایم بیان کرد: اکنون نیز هر جای که پای کار تبلیغی و فرهنگی در میان باشد، استانداری از آن حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. 

captcha