بزرگداشت نویسنده و پژوهشگر یزدی برگزار می‌شود
کد خبر: 3817993
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

بزرگداشت نویسنده و پژوهشگر یزدی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم بزرگداشت «حسین مسرت»، نویسنده و پژوهشگر یزدی در روز 22 خردادماه جاری خبر داد.

نویسنده و پژوهشگر یزدی تجلیل می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارشاد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: مراسم بزرگداشت حسین مسرت، نویسنده یزدی به همت خانه کتاب ایران در روز ٢٢ خردادماه سال جاری در محل سالن هلال احمر با حضور شخصیت‌های فرهنگی و ادبی استان برگزار می‌شود.
جوادیان‌زاده افزود: خانه کتاب با هدف گرامیداشت اهالی فرهنگ و هنر برای شناسایی مفاخر حوزه فرهنگ به منظور الگوسازی برای نسل جوان با رویکرد «ایران، تهران نیست» طرحی با عنوان عصر کتاب برگزار می‌کند که بزرگداشت حسین مسرت نیز در همین زمینه برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: از برنامه‌های این همایش رونمایی از کتاب‌های یادگار قلم و ارج‌نامه کاریز فرهنگ از آثار حسین مسرت و همچنین مستند زندگانی وی با عنوان عشق من دایره‌المعارف اثر محمدرضا حاجی غلامی مستندساز یزدی، رونمایی می‌شود.
جوادیان‌زاده گفت: سخنرانان ویژه این مراسم علی اصغر دادبه و فرید قاسمی از اساتید دانشگاه و همچنین نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب ایران و شخصیت‌های فرهنگی کشوری هستند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت خانه کتاب ایران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد، انجمن اهل قلم، انجمن دوستداران کتاب و صدا و سیما مرکز یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha