مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد تشکیل می‌شود
کد خبر: 3817962
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد تشکیل می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای این شورا با پیشنهاد شهرداری برای تشکیل مجمع خیرین شهرساز در مرکز چهارمحال و بختیاری موافقت کردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری ایرنا، حیدر علیپور‌دهکردی، رئیس شورای اسلامی شهرکرد در صد و شصت و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد که شب گذشته، 18 خردادماه تأکید کرد: با تشکیل و آغاز فعالیت مجمع خیرین شهرساز در مرکز چهارمحال و بختیاری، جذب سرمایه گذاران با هدف سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف توسعه شهری فراهم می‌شود.

وی افزود: تشکیل و آغاز فعالیت مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد از شهرهای شیرازٰ اصفهان و یزد الگوبرداری شده است.

علیپور دهکردی تصریح کرد: سه عضو اصلی مجمع خیرین شهرساز را رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری تشکیل می‌دهند.

شهردار شهرکرد نیز گفت: تلاش در جهت رفع نیازهای عمومی شهروندان در مسائلی مانند ساخت بوستان‌ها و فضای سبز، آبیاری و کاشت درخت، ساخت آب انبارهای عمومی، احداث آبسردکن‌های عمومی و سقاخانه‌ها، روشنایی معابر، ساخت نوانخانه‌ها (محلی برای نگهداری کودکان بی‌سرپرست)،‌ساخت سرویس‌های بهداشتی عمومی، پارکینگ وسائط نقلیه و احداث پل یا زیرگذر عابر پیاده از مهمترین اهداف تشکیل و آغاز فعالیت مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد است.

در ادامه این نشست نورالله غلامیان دهکردی، نایب رئیس شورای اسلامی تاکید کرد: اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی وقف در جامعه و بهره گیری از آن در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به شهری ایمن، سالم، شاداب، پویا، دوستدار محیط زیست و هوشمند را از دیگر اهداف دانست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: تشکیل مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد نقش مهمی در فعالیت‌های شهری دارد.

فرهاد رئیسی دهکردی تصریح کرد: این اقدام باعث تزریق اعتبارات بخش خصوصی به سیستم مدیریت شهری و توسعه متوازن خواهد شد.

وی یادآور شد: سهم شهرداری در تغییر کاربری زمین‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha