مذاکره بدون پیش‌شرط؛ توطئه جدید دشمن برای جنگ روانی
کد خبر: 3817863
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

مذاکره بدون پیش‌شرط؛ توطئه جدید دشمن برای جنگ روانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه قیدار گفت: مذاکره بدون پیش‌شرط، مرحله دیگرى از جنگ روانى و نرم دشمن علیه ایران اسلامى است که دشمن تلاش دارد در ایستادگى و مقاومت مردم ایران ایجاد اخلال کند.

مذاکره بدون پیش‌شرط؛ توطئه جدید دشمن برای جنگ روانیحجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: دشمن در قالب عملیات فریب روش دیگری را برای توطئه در پیش گرفته است؛ مسئولان آمریکایی اخیراً از مواضع قبلی خود مبنی بر لزوم رعایت 12 پیش‌شرط برای مذاکره با ایران عقب‌نشینی کرده و از کشورهای مختلف از جمله ژاپن برای میانجیگری و مذاکره بدون پیش شرط با ایران کمک خواسته‌اند.
وی ادامه داد: طرح اینگونه مسائل، مرحله دیگرى از جنگ روانى و نرم دشمن علیه ایران اسلامى است که دشمن تلاش دارد در ایستادگى و مقاومت مردم ایران ایجاد اخلال کند که راه‌کار آن حفظ هوشیاری است.
امام جمعه قیدار اندیشه مقاومت را قدرتمندترین سلاح یک ملت دانست و گفت: دشمن درصدد است با وسوسه، تردیدافکنی و القای بی‌فایده و ناممکن بودن مقاومت، این سلاح را از دست ملت ایران خارج کند؛ بنابراین باید اندیشه مقاومت را از ترفند دشمن مصون داشت.
این مسئول با اشاره به اینکه یکى از توانایى‌ها و ظرفیت‌هاى نظام جمهورى اسلامى قدرت مقاومت آن بر مبناى تفکر امام(ره) است، تصریح کرد: هر چند مقاومت و ایستادگی هزینه دارد، اما هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.
موسوی با تأکید بر اینکه باید از جبهه مقابل و واقعیات مربوط به آن ارزیابی صحیح داشته باشیم تا گرفتار خطای محاسباتی نشویم، افزود: برخی از صاحبنظران و اندیشمندان آمریکایی، در توصیف اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این کشور، از تعبیر «افول موریانه‌وار» استفاده کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha