۲۲ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند
کد خبر: 3817847
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
در گلریزان‌های رمضان ۹۸؛

۲۲ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری ۹ جشن گلریزان در سطح استان، گفت: با کمک‌های جمع‌آوری شده در این مراسم‌ ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در گلریزان‌های رمضان 98

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 خردادماه در جمع خبرنگاران، از آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد از قِبل برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: 15 میلیارد ریال به صورت نقدی و تعهدی در 9 جشن گلریزان ماه مبارک رمضان به ستاد دیه کمک و 22 زندانی آزاد شدند.
وی بیان کرد: در رمضان امسال 9 جشن گلریزان برگزار شد که تعداد جشن‌ها نسبت به سال گذشته 3 برابر بود و حتی در مکان‌های علمی و آموزشی مانند دانشگاه و زورخانه امام علی(ع) یاسوج و شهرستان‌های چرام، باشت، دنا و بهمئی این جشن برای اولین بار برگزار شد و البته با استقبال‌ خوبی هم همراه بود.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان، تصریح کرد: جمعیت زندانیان جرائم غیرعمد استان 557 نفر بود که با کمک خیرین و جمع‌آوری مبلغ 15 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و تعهدی 22 زندانی شامل 19 مرد و 3 زن از زندان آزاد شدند.
جمیاری آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان را موجب کاهش جمعیت زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی، افزایش پدیده طلاق در خانواده زندانیان، ترک تحصیل فرزندان، مشاغل کاذب و چندین و چند آسیب دیگر خانواده زندانیان را تهدید می‌کند.
انتهای پیام

captcha