جمع‌آوری ۸۰۰ میلیون ریال زکات فطره در دامغان
کد خبر: 3817565
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

جمع‌آوری ۸۰۰ میلیون ریال زکات فطره در دامغان

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد دامغان از پرداخت ۸۰۰ میلیون ریالی زکات فطره مؤمنان روزه‌دار دامغانی خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشت.

جمع آوری 800 میلیون ریال زکات فطره در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمیدرضا کشاورزیان، رئیس کمیته امداد دامغان امروز، 18 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال دامغانی‌ها ۸۰ میلیون تومان زکات فطره پرداخت کردند، اظهار کرد: از این میزان ۳۷ میلیون تومان در شهر دامغان و مابقی در شهرهای دیباج، کلاته رودبار و روستاهای هم‌جوار جمع‌آوری‌ شده است.

وی ادامه داد: ‌میزان پرداخت زکات فطریه در دامغان نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته که برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات عمد و غیر عمد در سطح شهرستان بیش از ۳۵ صندوق و پایگاه در نظر گرفته‌ شده بود که از این تعداد ۲۰ پایگاه و صندوق در شهر دامغان بوده است.

دبیر شورای زکات دامغان متذکر شد: کفاره عمد و غیر عمد جمع‌آوری‌شده روز عید فطر امسال در سطح شهرستان بالغ‌ بر ۲۰ میلیون تومان بوده که تمامی وجوه دریافتی زکات فطره مؤمنان روزه‌دار دامغانی در همان روز تحویل یکی از بانک‌ها شد و به‌ حساب نیازمندان و مددجویان تحت پوشش واریز شود.

کشاورزیان با اشاره به اینکه کمیته امداد در دامغان یک هزار و ۲۴۰ نفر را تحت پوشش خود دارد، یادآور شد: طی ماه مبارک رمضان امسال یک هزار و ۱۰۰ بسته سبد کالای غذایی بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان به ارزش ریالی هر سبد ۲۰۰ هزار تومان توزیع شد.

انتهای پیام

captcha