آغاز ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی در مؤسسه امام صادق(ع) یاسوج
کد خبر: 3817518
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی در مؤسسه امام صادق(ع) یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآن و عترت امام صادق(ع) یاسوج از آغاز ثبت‌نام قرآن‌آموزان در این مؤسسه ویژه تابستان سال‌ جاری خبر داد.

ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی در مؤسسه امام صادق(ع) یاسوج

سیدمحمدظاهر سیاوش، مدیر مؤسسه قرآن و عترت امام صادق(ع) یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این مؤسسه از سال 92 تحت پوشش ارشاد اسلامی با فعالیت 3 نفر مربی در رده سنی 4 تا 15 سال در بخش بانوان و آقایان راه‌اندازی شده است.
وی کلاس‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، برگزاری محافل انس با قرآن و ویژه‌برنامه مناسبت‌های مختلف، احکام و آموزش عملی نماز و قصه‌خوانی قرآن را از برنامه‌های اجرایی مؤسسه دانست و افزود: از سال 92 تاکنون 15 نفر حافظ جزء 30 تربیت کرده‌ایم.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت امام صادق(ع) یاسوج همچنین کلاس‌های فوق برنامه چرتکه، رباتیک، نقاشی، داناکیدز، سخنوری و فن بیان را از دیگر این برنامه‌ها درمؤسسه برشمرد و اضافه کرد: در پایان گواهی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.
سیاوش زمان ثبت نام کلاس‌ها را از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و 17 تا 19 عصر خواند و تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند به نشانی یاسوج، ابوذر11 پلاک 33 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09177428274 و 09175170211 تماس بگیرند.
وی ضمن گلایه از کمبود اعتبار و تجهیزات، بیان کرد: در زیرزمین منزل شخصی خودم فعالیت این مؤسسه ادامه دارد در صورتی که لازم است خیران و متولیان در بحث ترویج قرآن پای کار آیند و کمک مالی کنند.
وی سیستم بلندگو، ویدئوپروژکتور و تأمین هزینه جانبی جهت تشویق بچه‌ها را از نیازهای مبرم مؤسسه ذکر کرد و یادآور شد: لازم است که ارشاد اسلامی با مؤسسات قرآنی همکاری مادی و معنوی داشته باشند و مدیران مؤسسات را تأمین مالی کنند تا به فکر نان در جایی دیگر نباشند و فعالیت‌های قرآنی منحل نشوند.
انتهای پیام

captcha