انتخاب مسئول درد آشنا، مؤلفه مهم گام دوم انقلاب است
کد خبر: 3817335
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

انتخاب مسئول درد آشنا، مؤلفه مهم گام دوم انقلاب است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: انتخاب مسئول متعهد و دردآشنا برای ایجاد یک دولت اسلامی و برای اجرایی کردن درست قانون اساسی، مؤلفه مهم گام دوم انقلاب است.

انتخاب مسئول درد آشنا، مؤلفه مهم گام دوم انقلاب استبه گزارش ایكنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۵ خرداد، در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: امروز در سراسر جهان علیه مسلمانان و مستضعفان ظلم می‌شود و تا زمانی که منافع استکبارگران و استعمار برقرار است، این ظلم و ستم‌ها از بین نخواهد رفت.

وی بیان کرد: ملت ایران ۴۰ سال در برابر توطئه‌ها و خباثت‌های دشمن ایستادگی کرد اما همه این امور مربوط به گام اول انقلاب بوده است که اکنون باید به گام دوم انقلاب توجه کرد.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: در دوران رضاخان، اموال ملت چپاول و به مردم ظلم شد که نباید بخش‌های مهم تاریخ این سرزمین فراموش کرد.

عبادی با بیان اینکه در دوران پهلوی دوم و سلطنت محمدرضا پهلوی نیز خون افراد بی گناه بسیاری ریخته شد، خاطرنشان کرد: در دوران رضاخان فرهنگ دینی مردم را به بازی گرفتند.

وی با بیان اینکه امروز مردم کشورهای اروپایی نیز از ظلم ستمگران جهانی خسته شده‌اند، تصریح کرد: انتخاب مسئول متعهد و دردآشنا برای ایجاد یک دولت اسلامی و برای اجرایی کردن درست قانون اساسی مؤلفه مهم گام دوم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: هر چند مشکلات زیادی در کشور وجود دارد، اما شرط رفع مشکلات این است که چشم امید به بیگانگان نداشته باشیم.

انتهای پیام

captcha