عزت و اقتدار ایران اسلامی، در پرتو مجاهدت‌های امام خمینی (ره) است
کد خبر: 3817149
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

عزت و اقتدار ایران اسلامی، در پرتو مجاهدت‌های امام خمینی (ره) است

گروه اجتماعی- مدرس حوزه علمیه قم عزت و اقتدار ایران را در پرتو مجاهدت‌های امام راحل دانست و گفت : اندیشه، راه و مرام امام خمینی (ره) برگرفته از تفکر دینی بود .

عزت و اقتدار ایران اسلامی، در پرتو مجاهدت‌های امام خمینی (ره) است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید حسین شاهچراغی،مدرس حوزه علمیه قم عصر روز گذشته 13 خردا در سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع دامغان با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز کشوردر پرتو مجاهدت‌های امام راحل است، متذکر شد: اندیشه، راه و مرام امام خمینی (ره) برگرفته از تفکر دینی بود و همه مسئولان نظام موظف هستند تا با تمام وجود یاد و خاطره ایشان را زنده نگه دارند و زنده نگه‌داشتن یاد امام (ره) امروز وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

وی خط و مشی امام (ره) را راه پیروزی دانست و اظهار کرد: ایمان به مردم از ویژگی‌های بارز آن شخصیت ارزنده بود که امروز این فکر و اندیشه پس از گذشت ۳۰ سال از ارتحال ایشان می‌درخشد زیرا ایشان اهل سازش نبودند و هیچ‌وقت زیر بار ذلت و خواری نرفتند.

مدرس حوزه علمیه قم بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با عرفان امام راحل گره‌خورده افزود: شناخت امام (ره) نیاز امروز جامعه بشری است که باید در این راه و معرفی این شخصیت ارزنده به همگان و به‌ویژه نسل جوان بیش از گذشته تلاش شود.

شاهچراغی بابیان اینکه ولایت‌فقیه از اصول و خط امام (ره) بوده است یاداور شد:  یاد و نام امام (ره) یادآور اتحاد، همدلی و تأکید بر وحدت کلمه، توکل به خدا، دین‌باوری خدا است، متذکر شد: رمز عبور از مشکلات و سختی‌های موجود پیروی از سیره امام (ره) در سایه رهبری انقلاب است.

انتهای پیام

captcha