ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره عتبات دانشگاهیان در یزد آغاز شد
کد خبر: 3816263
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره عتبات دانشگاهیان در یزد آغاز شد

گروه معارف ــ مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه یزد از آغاز ثبت‌نام بیست‌ و یکمین دوره عتبات عالیات دانشگاهیان در این استان خبر داد.

فحجت‌الاسلام محمدمهدی حرزاده، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات آغاز شده است.
حجت‌الاسلام حرزاده گفت: پس از پایان زمان ثبت‌نام؛ قرعه کشی دوره بیست‌و‌یکم صورت می‌گیرد و از تیرماه سال جاری اعزام‌های این دوره آغاز خواهد شد که تا اواسط مهرماه ادامه دارد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه یزد درباره هزینه عتبات تصریح کرد: هزینه دوره بیست‌ و یکم هم مانند دوره‌های گذشته است و به متفاضیان وام‌های ۲و ۳ میلیون تومانی داده خواهد شد که باز پرداخت آن در اقساط ۱۸ ماهه است و به دو صورت هوایی و زمینی اعزام خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه عزیزان ثبت‌نام کننده می‌توانند همسر و یکی از فرزندان خود را در سفر به عنوان همراه داشته باشند‌ ادامه داد: اعزام کاروان‌ها از تیرماه شروع خواهد شد.
حجت‌الاسلام حرزاده افزود: سعی شده هتل‌های درجه الف برای عزیزان تدارک دیده شود و در مدت اقامت برنامه‌های ویژه و بیشتر از کاروان‌های مسافرتی برای زائران برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۱ کاروان اعزام شده‌اند بیان کرد: متقاضیان می‌توانند در کاروان‌هایی که مختص با دانشگاه خود یا با افراد دانشگاه‌های دیگر استان به عتبات اعزام شوند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه یزد گفت: اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک مراجعه و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

captcha