دستگیری ضاربین مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان
کد خبر: 3816255
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

دستگیری ضاربین مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از دستگیری ضاربین مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.

دستگیری ضاربین مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: پنج‌شنبه شب حوالی ساعت 23 چند نفر ناشناس مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را در مقابل منزل وی با ضربات متعدد چاقو زخمی و بلافاصله از محل متواری شدند.
وی با اشاره به اینکه بعد از تماس شهروندان با مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110، ضمن حضور مأموران در محل بلافاصله مجروح توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال و از آنجا نیز برای مداوا بیشتر به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد انتقال شد، افزود: مأمورین با انجام اقدامات لازم و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی چند نفر مظنون را در این رابطه دستگیر کردند.
مظاهری با اشاره به اینکه در این زمینه پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان و مرجع قضایی موفق شدند متهمان اصلی را شناسایی کنند، ادامه داد: دو نفر از مظنونین که از عوامل اصلی به شمار می‌رفتند و دلایل و مدارک لازم نیز در این رابطه وجود داشت توسط پلیس دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تأکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود و با افرادی که بخواهند این امنیت و آرامش را خدشه دار کنند با قدرت برخورد خواهد کرد.
مظاهری همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام

captcha