جمعیت هلال احمر یزد؛ آماده برای راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 3815886
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

جمعیت هلال احمر یزد؛ آماده برای راهپیمایی روز قدس

گروه سیاسی- مديرعامل جمعيت هلال احمر استان یزد از آمادگی این جمعیت و نیروهای امدادی این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

آمادگی جمعیت هلال احمر استان یزد برای راهپیمایی روز قدسمحسن حرازی‌زاده یزدی، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان یزد برای راهپیمایی روز قدس آمادگی کامل دارد و نیروهای این جمعیت نیز در کنار مردم حضور خواهند داشت.
حرازی زاده بیان کرد: خودروهای امدادی، کارکنان و نجاتگران داوطلب در تمام شعب استان و مرکز استان در مسیرهای تعیین شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با خودروهای امدادی و با برپایی ایستگاه‌های سلامت حضور خواهند داشت.
وی گفت: در این روز تمامی امکانات سبک، نیمه سنگین و سنگین جمعیت هلال احمر آماده بهره‌گیری در حوادث احتمالی خواهند بود و همچنین در کنار آن تمامی پایگاه‌های امداد جاده‌ای این نهاد و همچنین تیم واکنش سریع نیز در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس ادامه داد: روز جهانی قدس روز دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است و بنا به فرمایش امام خمینی(ره)، قدس پاره تن اسلام است .
وی با اشاره به حضور پررنگ نیروهای داوطلب، نجاتگران و پرسنل هلال احمر استان در راهپیمایی روز قدس افزود: خانواده بزرگ و خدوم جمعیت هلال احمر امسال نیز بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، در روز قدس به پا خواهد ایستاد و حمایت خود را از ملت فلسطین و سایر ملل مسلمان اعلام خواهد کرد .
این مقام مسئول شماره 112 را آماده دریافت گزارشات مردمی از وقوع حوادث اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha