شهادت امام جمعه كازرون تأیید شد/ اعلام زمان مراسم‌های تشییع و تكریم
کد خبر: 3815811
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

شهادت امام جمعه كازرون تأیید شد/ اعلام زمان مراسم‌های تشییع و تكریم

گروه اجتماعی ـ طبق اعلام ستاد مردمی برگزاری مراسم شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند، شهادت این عالم ربانی تأیید شد.

به گزارش ایكنا از فارس، ستاد مردمی برگزاری مراسم شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه كازرون از تأئید شهادت آن عالم ربانی در شب قدر خبر داد.
مراسم تشییع مرحوم حجت‌الاسلام خرسند در روز شنبه، 11 خردادماه جاری رأس ساعت 17 در خیابان ارشاد (مکان شهدای گمنام) شهرستان كازرون برگزار می‌شود.
پس از اقامه نماز بر پیكر آن عالم ربانی توسط آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، پیکر آن شهید سعید از خیابان قدمگاه به طرف میدان شهدا و در پایان به سمت مصلای نماز جمعه جهت تدفین و خاکسپاری بر روی دستان مردم كازرون تشییع خواهد شد.
در نهایت پیكر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند در محل ضریح امامزاده شهید حمزه(ع) واقع در مصلی نماز جمعه كازرون به خاك سپرده می‌شود.
مراسم وداع با پیكر آن عالم ربانی امشب، 9 خردادماه از ساعت 21:30 در ستاد نماز جمعه كازرون برگزار خواهد شد كه عموم مردم این شهرستان برای حضور در این مراسم دعوتند.
همچنین مراسم ختم و یادبود و تكریم مرحوم شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند نیز در روز یكشنبه، 12 خردادماه از ساعت 17 تا 19 در مصلی نماز جمعه كازرون برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، شهید حجت‌الاسلام والمسملین محمد خرسند، امام جمعه كازرون بامداد دیروز، 8 خردادماه بعد از مراجعه از مراسم احیای شب قدر در مقابل منزل خویش توسط یكی از طرفداران فرق ضاله با ضرب چاقو به شهادت رسید.
انتهای پیام

captcha