تشريح برنامه‌های شب‌های قدر در نگین شهر جهرم
کد خبر: 3814600
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

تشريح برنامه‌های شب‌های قدر در نگین شهر جهرم

گروه اجتماعی ـ ویژه برنامه‌های مراسم شب‌های قدر در آستان مقدس امامزاده فضل‌بن موسی(ع) جهرم، امامزاده شاخص این شهرستان اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حرم مطهر امامزاده فضل‌بن موسی(ع) به عنوان امامزاده شاخص شهرستان جهرم در شب‌های قدر میزبان مؤمنان و روزه‌داران این شهرستان است و در اولین شب و از ساعت 22 روز جمعه، این ویژه برنامه‌ها با قرائت قرآن ودعای افتتاح توسط علی مرادی آغاز شد.
سخنران این برنامه حجت‌الاسلام دهقانی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم بود و دعای جوشن کبیر نیز توسط مهدی میرزایی قرائت شد و در نهایت حجت‌الاسلام احمد اکبری نیز در این شب عزیز حاضران را با دعای ابوحمزه ثمالی و مراسم قرآن به سر به فیض رساند.
در شب دوم قدر نیز علی مرادی، حجت‌‌الاسلام شهیم، قاسم محمدی و حجت‌الاسلام اکبری ویژه برنامه‌های حرم مطهر فضل‌بن موسی(ع) را هدایت خواهند کرد.
ویژه برنامه شب سوم شب‌های قدر نیز با حضور علی مرادی، حجت‌الاسلام علیرضا مصلی‌نژاد، محمد قناعت پیشه و محسن جهانگیری و فرید بشارتی و سعید نبوایی نیز اجرا می‌شود.
پایگاه فرهنگی و هیئت امنای آستان مقدس امامزاده فضل‌بن موسی(ع)، اداره اوقاف و امور خیریه و فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج جهرم از عموم مردم برای شرکت در این ویژه برنامه‌ها دعوت کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha