«سیدمصطفی حسینی» در 10 محفل قرآنی فارس تلاوت می‌كند
کد خبر: 3814573
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

«سیدمصطفی حسینی» در 10 محفل قرآنی فارس تلاوت می‌كند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ همزمان با ایام ماه مبارك رمضان، «سید مصطفی حسینی»، قاری بین‌المللی كشورمان در 10 محفل انس با قرآن در استان فارس تلاوت خواهد كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام ماه مبارك رمضان، محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی كشورمان در نقاط مختلف استان فارس برگزار شده و می‌شوند.
طی روزهای گذشته «وحید نظریان» و «سعید پرویزی» دو نفر از بهترین قاریان بین‌المللی كشورمان در نقاط مختلف فارس به تلاوت آیات وحی پرداختند.
«سیدمصطفی حسینی»، دیگر قاری بین‌المللی كشورمان نیز از امروز، 4 خردادماه در محافل قرآنی استان فارس شروع به تلاوت خواهد كرد.
حسینی طی روزهای 4 تا 8 خردادماه جاری در 10 محفل قرآنی در شهرهای شیراز، ممسنی، كازرون، نی‌ریز، آباده طشك، اقلید و مرودشت تلاوت می‌كند.
این قاری بین‌المللی كشورمان از ساعت 18:30 تا 20 امشب در مسجد جامع ممسنی به تلاوت آیات وحی خواهد پرداخت و سپس راهی كازرون شده تا در ساعت 21:30 تا 23 در محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) این شهرستان حضور یابد.
حسینی در روز یكشنبه، ۵ خردادماه از ساعت ۱۲ تا ۱۳ در مسجد جامع سیدالشهدا(ع) و از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در امامزاده سیدنظامالدین محمود(ع) شیراز تلاوت خواهد كرد.
این قاری بین‌المللی كشورمان در روز دوشنبه، ۶ خردادماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در مسجد جامع امام خمینی(ره) نی‌ریز و از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ در مسجد الغدیر آباده طشت آیات وحی را تلاوت می‌كند.
در روز سه‌شنبه، ۷ خردادماه نوای قرآن با تلاوت حسینی از ساعت ۱۲ تا ۱۳ در كانون اصلاح و تربیت شیراز و از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در امامزاده سیدتاجالدین غریب(ع) شیراز طنینانداز خواهد شد.
حسینی در آخرین روز تلاوت خود در فارس از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در امامزاده اسماعیل اقلید(ع) و از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ در مسجد امام باقر(ع) مرودشت در روز چهارشنبه، ۸ خردادماه تلاوت خواهد كرد.
انتهای پیام

captcha