اعلام برنامه کاروان شوق تلاوت در لبنان
کد خبر: 3814555
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

اعلام برنامه کاروان شوق تلاوت در لبنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه حضور کاروان شوق تلاوت و اجرای این کاروان در محافل قرآنی لبنان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ پس از عزیمت کاروانی از برگزیدگان سومین مرحله مسابقات شوق تلاوت به سوریه، این کاروان پنج‌شنبه گذشته، دوم خردادماه به بیروت رسید و در اولین برنامه خود به دیدار خانواده شهید مدافع حرم، عدنان محمد سلبیتی رفتند و سپس در محفل خانواده شهدای غازیه حضور پیدا کرده و به اجرای برنامه پرداختند.
بنابر گفته حسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت، این کاروان نیز روز گذشته، سوم خردادماه با رایزن فرهنگی در لبنان دیدار و گفت‌وگو کردند و مراسم احیای شب نوزدهم رمضان‌المبارک را در سفاوت به اجرای برنامه پرداختند.
از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این کاروان می‌توان به اجرای برنامه در شبکه رادیویی نور کشور لبنان، شرکت در رادیو نور و ضبط برنامه به مناسبت عید سعید فطر با تلاوت و اجرای تواشیح اشاره کرد. همچنین اعضای کاروان شوق تلاوت نیز امشب، چهارم خردادماه در مسجد حسنین در بیروت به اجرای محفل خواهند پرداخت و فردا شب، پنجم خردادماه و مصادف با شب 21 ماه مبارک رمضان، نیز در شهر صیدا مسجد‌الزهرا(س) برنامه اجرا می‌کنند.
یادآور می‌شود، این کاروان متشکل از محمدآریایی‌فر از مشهد مقدس، محمدصادق صارمی از مشهد، محمد آقاجانی و محمد کشاورز از قزوین و احمدرضا آجلو از اراک به عنوان قاری و حافظ است. اعضای این کاروان با حضور در کشور سوریه در مجموع در شش برنامه و همچنین حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به اجرای برنامه پرداختند و سه جلسه نیز با اساتید و فعالان قرآنی سوریه به منظور تبادل تجربیات و نکات آموزشی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha