مادر سردار شهید «وهاب شهرانی‌کرانی» آسمانی شد
کد خبر: 3814500
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

مادر سردار شهید «وهاب شهرانی‌کرانی» آسمانی شد

گروه اجتماعی ــ «کوچک امامی‌کرانی» مادر سردار شهید والامقام «وهاب شهرانی‌کرانی» پس از عمری صبر در فراق فرزند شهیدش، در سن ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، «کوچک امامی‌کرانی» مادر سردار شهید والامقام «وهاب شهرانی‌کرانی» پس از عمری صبر بر فراق فرزند شهیدش مصادف با نوزدهم ماه مبارک رمضان و ضربت خوردن حضرت علی(ع)، در سن 86 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر این مادر مؤمن، صبور و فداکار امروز چهارم خرداد بر روی دستان مردم شریف شهرستان فارسان در روستای کران تشییع و در جوار گلزار مطهر شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت این مادر ایثارگر و فداکار عصر روز دوشنبه ششم خردادماه ساعت 15 در سالن صاحب‌الزمان (عج) روستای کران برگزار می‌شود.
این بانوی انقلابی علاوه بر تقدیم فرزند شهیدش به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی سه فرزند دیگر ایشان از رزمندگان و ایثار گران دوران دفاع مقدس می‌باشند.

سردار شهید وهاب شهرانی کرانی پانزدهم بهمن 1339، در روستای کران از توابع شهرستان فارسان به دنیا آمد. تا سوم متوسطه در رشته ریاضی درس خواند. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. سال 1360 ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. سرانجام هجدهم بهمن 1361 در رقابیه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و هجدهم آذر 1369، پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید
در تمام مسئولیت‌ها سعی کردم آن‌طور که بایدوشاید به نحو احسن کارم را انجام دهم. خودم می‌دانم بیش از هرکسی هم می‌دانم که لغزش‌هایی هم داشتم و الان که شاید آخرین لحظات عمرم را می‌گذرانم از خدا می‌خواهم که مرا عفو کند. از مادرم می‌خواهم که در همه حال صبور باشد، ناراحت نباشد. مادرم من دوست دارم که تو با همین روحیه قوی که اکنون داری به زنان روستایمان درس شهادت و شهادت‌طلبی بدهی. من در زندگی دو امید و آرزو داشتم و حالا به سه امید و آرزو تبدیل شد. اول اینکه آرزو داشتم که امام عزیز را زیارت کنم که خوشبختانه تا این لحظه موفق شدم و با خانواده‌های شهدا به زیارتش رفتم، دوم اینکه به مکه بروم که این آرزو برآورده نشد و سوم قبر آقا امام حسین(ع) را زیارت کنم که به این امید و آرزو در این راه گام برمی‌دارم.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سیده طیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۷
0
0
روحش شاد. سپاس از شما. اللهم عجل لولیک الفرج
captcha