اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهر در دستور کار شهرداری است
کد خبر: 3813556
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهر در دستور کار شهرداری است

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای شهر کرمان گفت: اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهر در دستور کار شهرداری است و سه تقاطع غیر همسطح در شهر کرمان تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد فرشاد، رئیس شورای شهر کرمان دیروز سه‌شنبه، 31 اردیبهشت در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر کرمان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تأکید امام جمعه کرمان پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران شهرداری بود که انجام شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر حقوق کارگران شهرداری کرمان به‌روز است، افزود: اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهر در دستور کار شهرداری است و سه تقاطع غیر همسطح در شهر کرمان تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح ابوذر تا پایان خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: بعد از این تقاطع، اتمام تقاطع غیر همسطح سه راهی جاده تهران و راه آهن در دستور کار قرار می‌گیرد.
فرشاد با بیان اینکه شورا هشت کمیسیون در بخش‌های مختلف دارد که توسط اعضای شورا مدیریت و سیاستگذاری‌های لازم انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال سال تثبیت شهرداری کرمان در دوره جدید است و امیدواریم وضعیت بهتر شود.
انتهای پیام

captcha