اشتغال ۸ هزار نفر در حوزه صنایع دستی طی سال گذشته در کرمان
کد خبر: 3813427
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

اشتغال ۸ هزار نفر در حوزه صنایع دستی طی سال گذشته در کرمان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طی سال گذشته برای ۸ هزار نفر در حوزه صنایع دستی اشتغال‌زایی شده و به ۷۰۰ نفر از صنعتگران صنایع دستی بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان‌، غلامرضا فرخی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان امروز سه‌شنبه، 31 اردیبهشت با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از 6 هزار و 500 نفر در دوره‌های آموزش صنایع دستی استان شرکت کردند، گفت: 552 پروانه تولید انفرادی صنایع دستی صادر و 2 هزار و 175 فقره پروانه تولید نیز تمدید شده است.
وی افزود: همچنین طی سال گذشته برای 8 هزار نفر در حوزه صنایع دستی اشتغال‌زایی شده و به 700 نفر از صنعتگران صنایع دستی بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.
مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان به حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان در نمایشگاه بین‌المللی عیدانه و سراسری استان‌های تهران، اصفهان، شیراز و غیره اشاره و اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی استان کرمان در قالب جشنواره صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
انتهای پیام

captcha