سازوکار اداری و بودجه؛ مشکلات اصلی دارالقرآن حرم امام(ره)
کد خبر: 3812340
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
سیدحسین موسوی بلده بیان کرد:

سازوکار اداری و بودجه؛ مشکلات اصلی دارالقرآن حرم امام(ره)

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پیشکسوت قرآنی کشور با بیان اینکه غرفه شورای عالی قرآن شهرداری تهران برای اولین بار در نمایشگاه قرآن برپا شده است، سازوکار اداری و بودجه را مشکلات اصلی دارالقرآن حرم مطهر امام خمینی(ره) اعلام کرد.

سیدحسین موسوی بلده، رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با فعالیت های غرفه شورای عالی قرآن شهرداری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه سازمان های وابسته به شهرداری تهران از جمله سازمان زیباسازی، مترو و ... خدمات فراوانی را برای علاقه مندان به حضور در نمایشگاه ارائه می دهند، اظهار کرد: امسال برای اولین بار است که شورای عالی قرآن شهرداری تهران اقدام به برپایی غرفه در نمایشگاه قرآن کرده است.
موسوی بلده با بیان اینکه شهرداری تهران دارای 354 سرای محله و مرکز قرآن و عترت و 11 دارالقرآن مرکزی است، ادامه داد: تمامی این مراکز در طول ایام مختلف به فعالیت های قرآنی در سطح شهر تهران می پردازند و شهرداری در زمینه فعالیت های قرآنی اقدامات بسیار خوبی دارد.
این پیشکسوت قرآنی کشور در رابطه با فعالیت های دارالقرآن حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز با بیان اینکه حرم مطهر امام خمینی(ره) دارای امکانات بسیار خوبی در زمینه سخت افزاری برای ارائه خدمات قرآنی و ... به مردم عزیز است، گفت: تمامی تلاش و سعی تولید حرم مطهر حضرت امام(ره) بر این است تا مردم بتوانند از همه امکانات حرم استفاده کنند.
موسوی بلده با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه دارالقرآن حرم امام(ره) در مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان های امام راحل(ره) برگزار شد، افزود: البته تاکنون چندین مسابقه و برنامه قرآنی با همکاری نهادهای مختلف از جمله کانون مساجد و ... در حرم مطهر برگزار شده است که ادامه نیز خواهد داشت.
عضو شورای عالی قرآن حرم مطهر امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه برنامه های دارالقرآن حرم امام(ره) به زودی با قوت بسیار بیشتری انجام خواهد شد، تصریح کرد: سازوکار اداری و بودجه دو مشکل عمده برقراری مستمر برنامه های قرآنی دارالقرآن حرم امام(ره) است که ان شاء الله به زودی و با رفع این مشکلات، برنامه منسجم و منظم دارالقرآن از تیرماه سال جاری با قوت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

captcha