نمایش دستاوردهای قرآنی دانشجویان پیام نور در مصلی
کد خبر: 3811987
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲

نمایش دستاوردهای قرآنی دانشجویان پیام نور در مصلی

گروه دانشگاه ــ دانشگاه پیام نور در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن که در محل مصلی امام خمینی(ره) برپاست؛ با برپایی نشست‌های اندیشه‌ورزی پیرامون موضوعاتی همچون قرآن، نهج‌البلاغه و سبک زندگی اسلامی و نیز ارائه تولیدات دانشجویی با موضوعات فرهنگی و هنری میزبان علاقه‌مندان است.

نمایش دستاوردهای قرآنی دانشجویان پیام نور در مصلی

به گزارش ایکنا، منصوره فریدونی، مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور استان تهران درباره فعالیت های ویژه این غرفه در ایام برپایی نمایشگاه قرآن گفت: در بخش های مختلف علمی پژوهشی برای اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان برنامه هایی را تدارک دیده ایم. همچنین ارائه دستاوردهای پژوهشی دانشگاهیان پیام نور یکی از کارهای این غرفه است.

 به گفته وی، اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور پژوهش هایی در زمینه علوم قرآنی و نهج البلاغه داشته اند که دستاورد این پژوهش ها در این غرفه به نمایش در می آیند. ارائه مشاوره پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای رشته های علوم قرآنی و نیز ارائه فصلنامه های علمی پژوهشی و معرفی پایان نامه های دانشجویی دانشگاه پیام نور از دیگر فعالیت های این غرفه در ایام برپایی نمایشگاه خواهد بود.

فریدونی افزود: برپایی نشست های اندیشه ورزی پیرامون موضوعاتی همچون قرآن، نهج البلاغه و سبک زندگی اسلامی و نیز ارائه تولیدات دانشجویی با موضوعات فرهنگی و هنری را خواهیم داشت. همچنین برپایی کارگاه های هنری در سطح ملی و کشوری در رشته هایی از جمله خوشنویسی، نقاشی خط، کار با ماسه و کار با چوب در قالب کارگاه های یک روزه از دیگر برنامه های دانشگاه پیام نور در این دوره از نمایشگاه قرآن است.

وی ارائه آثار منتخب هنری دانشجویان در رشته های آینه کاری، نقاشی خط، تذهیب و نقاشی که دارای مقام در جشنواره های ملی قرآن و عترت دانشجویان بودند را از دیگر فعالیت های غرفه دانشگاه پیام نور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برشمرد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha