گفت‌و‌گو به سبک ابراهیم در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3811699
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵

گفت‌و‌گو به سبک ابراهیم در نمایشگاه قرآن

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر دارالقرآن ریحانه النبی منطقه ۴ تهران در مورد محصولات این غرفه گفت: در غرفه ریحانه النبی تولید محتوا برای کمک به مربی در آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی صورت می گیرد.

به گزارش ایکنا؛  کریمی افزود: برای مقطع ابتدایی کاردستی هایی با مفاهیم قرآنی که برخی از آنها دست ساز هستند، در نظر گرفته شده که برای ایده گرفتن مربیان قرآنی مناسب است تا بتوانند قصه ها و مفاهیم قرآنی را ارائه کنند.

کریمی اظهار کرد: بخش دیگری را نیز برای مربیان مقطع متوسطه با عنوان "گفت و گو به سبک ابراهیم" ارائه کرده ایم که با استفاده از سبک رفتار حضرت ابراهیم (ع) گرفته شده است.

وی در این رابطه گفت: مجموع رفتارها و نوع برخورد حضرت ابرهیم(ع) با ستاره پرست ها و مشرکان و یا نمرود نکته های تفسیری بسیاری دارد که با کنار هم قرار دادن اینها، سبک رفتاری خاصی به دست می آید که مناسب ارائه مطالب و مفاهیم قرآنی و دینی برای نوجوانان است.

کریمی افزود: این مجموعه توسط جمعی از مربیان قرآن و پرورشی گردآمده و قابل ارائه به معلمان و مربیان قرآنی است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha