«طوبی»؛ طرح ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3811307
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

«طوبی»؛ طرح ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه قرآن

گروه دانشگاه ــ غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به معرفی و ارائه طرح قرآنی «طوبی» می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اهمیت آموزش‌های مجازی در دنیای امروز و به کارگیری این ظرفیت جهت ارتقاء سطح دانش و مهارت افراد، به نحوی که در سهل‌ترین شرایط ممکن بتوانند از کمینه زمان بیشترین بهره را داشته باشند، بر آن شد تا در کنار سایر دوره‌های آموزشی و همایشی خود، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش فنون تلاوت، ترجمه و مفاهم قرآن کریم و هنرهای انشاد دینی به صورت مجازی، آن لاین و تعاملی کند که در این راستا نیز طرح قرآنی «طوبی» در دستور کار این واحد قرار گرفت.
غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اقدام به معرفی طرح قرآنی «طبی» برای مخاطبان و علاقه‌مندان به بهره‌گیری از این طرح کرده است. طی اجرای این طرح قرآنی، افرادی که فرصت حضور در کلاس‌ها و جلسات قرآنی را ندارند، می‌توانند به صورت آن لاین از معارف ناب قرآن کریم استفاده کنند.
این دوره‌های قرآنی توسط مدرسان مجرب قرآن کریم و زیر نظر مستقیم صالح اطهری‌فرد، قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. کلاس‌های این دوره قرآنی به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل می‌شود و محتوای ارائه شده در کلاس‌ها از محصولات و انتشارات سازمان دارالقرآن الکریم است. همچنین، این دوره‌ها ویژه آقایان و بانوان بوده و در محدوده سنی بالای 13 سال اجرا می‌شود.
تمامی افراد با هر سطحی می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند، اما تنها به کسانی از طرف دانشگاه اعطای مدرک می‌شود و یا مجموز حضور در سطوح بالاتر داده می‌شود که حد نصاب نمره پانزده از بیست را کسب کرده باشند. همچنین، شرکت در سطوح بالا فقط با گذراندن پیش‌نیازهای مربوطه یا تأیید استاد تعیین سطح امکان‌پذیر خواهد بود.
معاونت آموزش‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی دارای پشتیبانان فنی است که قرآن‌آموزان را در هر مرحله اعم از تست فنی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین، مراحل تعیین سطح، ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها یاری می‌کند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌های قرآنی می‌توانند از طریق لینک http://sc.iauec.ac.ir/touba اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02142863377 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ۴ خردادماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برپایی است.
انتهای پیام

captcha