نقشه‌خوانی قرآنی در نمایشگاه قرآن/ ثبت‌نام برای آموزش تلفنی قرآن به صورت رایگان
کد خبر: 3811301
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱

نقشه‌خوانی قرآنی در نمایشگاه قرآن/ ثبت‌نام برای آموزش تلفنی قرآن به صورت رایگان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اجرایی خانه کارگر از رایگان شدن آموزش تلفنی قرآن برای مراجعه‌کنندگان به غرفه دارالقرآن این خانه در نمایشگاه قرآن خبر داد.

نقشه خوانی قرآنی در نمایشگاه قرآن/ ثبت نام برای آموزش تلفنی قرآن به صورت رایگانمحمد صادق محسنی کویر، مدیر اجرایی خانه کارگر، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به راه‌اندازی غرفه دارالقرآن خانه کارگر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: امسال با یک رویکرد جدید وارد این نمایشگاه شده و دو فعالیت عمده شامل ثبت نام برای آموزش تلفنی قرآن و مسابقات نقشه‎خوانی را در این غرفه به اجرا گذاشته است.
 
وی افزود: مسابقات نقشه خوانی یک طرح جدید برای درک محتوای قرآن بوده و به این طریق است که یک نقشه به صورت نقطه چین در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته و با متصل کردن نقطه‌ها یک تصویر ظاهر می‌شود که محتوای یک آیه قرآن را به نمایش می‌گذارد.

محسنی کویر بیان کرد: همچنین آموزش تلفنی قرآن نیز که با اخذ هزینه به کارگران انجام می‌شد، امسال تصمیم گرفتیم برای افرادی که به غرفه دارالقرآن خانه کارگر مراجعه می‌کنند، برای این آموزش‌ها مراجعه ثبت‌نام می‌کنند هیچ هزینه‌ای اخذ نشده و کلیه آموزش‌های تلفنی آن‌ها به صورت رایگان باشد.

انتهای پیام
captcha