حضور 131 غرفه با محوریت چادر و ملزومات حجاب
کد خبر: 3811023
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
مدیر بخش فروش محصولات فرهنگی نمایشگاه قرآن خبر داد:

حضور 131 غرفه با محوریت چادر و ملزومات حجاب

گروه جامعه ــ مدیر بخش فروش محصولات فرهنگی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از حضور 131 غرفه با محوریت چادر، شال، روسری و دیگر ملزومات حجاب خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ محمدتقی حق‌بین، مدیر بخش فروش محصولات فرهنگی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: در بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه، ۱۳۱ غرفه با محوریت عرضه چادر، شال و روسری و ملزومات حجاب فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: ویژگی بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه این است که شرایط ثبت نام متقاضیان غرفه‌ با شفافیت کامل در سایت اعلام شد و بر مبنای آن تنها افرادی که دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن یا بنیاد ملی مد و لباس بوده اند توانسته اند در نمایشگاه دارای غرفه باشند.

حق بین تاکید کرد: ویژگی مهم دیگر این بخش از نمایشگاه، چیدمان و انتخاب مکانی غرفه‌ها بر اساس حروف الفباست که برای نخستین‌بار انجام می‌شود و برای فروشندگان این بخش به عدالت نزدیک‌تر است.

مدیر بخش فروش محصولات فرهنگی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ادامه داد: با توجه به اینکه غرفه‌داران را بر اساس داشتن مجوز انتخاب کرده ایم ۹۵ درصد افرادی که در نمایشگاه حضور دارند دارای مجوز مربوطه هستند و اگر خطایی داشته باشند می توان آنها را به دستگاه مربوطه ارجاع داد‌.

انتهای پیام

captcha