برگزاری مناظره با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسئولان/ ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی
کد خبر: 3811004
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱

برگزاری مناظره با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسئولان/ ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی

گروه سلامت ــ مدیر غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از برگزاری جلسات مناظره در این نمایشگاه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسئولان خبر داد.

برگزاری مناظره با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسئولان/ ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعیعلی قجری، مدیر غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری جلسات مناظره در این نمایشگاه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسئولان خبر داد.
وی تصریح کرد: این ستاد در راستای رویکرد اشاعه گفتمان مسئولیت اجتماعی در میان آحاد مردم ۱۰ جلسه مناظره را در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن ترتیب داده است.
قجری بیان کرد: اولین جلسه این مناظره‌ها فردا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه با حضور صادق زیباکلام، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک با عنوان نگاهی انتقادی به پیوستار تعهد و تخصص در عملکرد مسئولان کشور ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه الی ۱۹ در شبستان اصلی مصلی غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: هدف ما این است که گفتمان مسئولیت اجتماعی را در این نمایشگاه گسترش دهیم و بر اساس ماده ۸ قانون آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به مردم این امکان داده شود که به راحتی بتوانند مسئولان کشور به امر به معروف و نهی از منکر کنند.
قجری افزود: امسال در غرفه ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر به ارائه محصولات پژوهشی در این ستاد پرداخته و هر شب فیلم‌های مستندی با موضوعات اجتماعی مانند محیط زیست در محل غرفه برای بازدیدکنندگان اکران می‌شود.
انتهای پیام
captcha