حضور بزرگان خوشنویسی در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3810993
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴

حضور بزرگان خوشنویسی در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه قرآن

گروه هنر ــ در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آثار اساتیدی چون امیرخانی، صمدی و افجه‌ای به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش ایکنا، بخش هنر‌های تجسمی در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شامل دو قسمت برای نمایش آثار است. در بخش نخست، آثار هنرمندان پیشکسوت و نام‌آشنای هنر‌های تجسمی به نمایش در می‌آید. اساتیدی چون استاد افجه‌ای، استاد صمدی، استاد امیرخانی، استاد طاهری و استاد حسن‌وند از جمله این نام‌های آشنا هستند که تعدادشان به ۲۵ هنرمند می‌رسد.
بر اساس این گزارش، آثاری که از اساتید در این نمایش روی دیوار خواهد رفت، برای اولین بار است که در معرض دید قرار می‌گیرد. هر استاد در این نمایشگاه با یک تا سه اثر در نمایشگاه حضور خواهد داشت.
علاقمندانی که خواهان آثار باشند، با معرفی به استاد اقدام به خرید کار‌های مورد نظر خود خواهند کرد. در بخش دوم هم آثاری که از سوی علاقمندان برای حضور در نمایشگاه درخواست حضور داده‌اند، به نمایش در خواهد آمد.
لازم به ذکر است، در برگزاری این بخش، برخی مراکز مشارکت داشته‌اند. برای مثال، مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر نخبه‌های خود را به نمایشگاه قرآن خواهد فرستاد تا آن‌ها با برگزاری کارگاه‌های هنری، مروج این شکل از هنر باشند. با این توضیح، این گروه هر شب با دو کارگاه در نمایشگاه قرآن خواهد داشت.
یادآور می‌شود، اداره بازسازی عتبات و عالیات و موسسه یاس یاسین، دیگر مراکزی هستند که در نمایشگاه بیست‌و‌هفتم حضور دارند.
انتهای پیام
captcha