نمایشگاه «علوم قرآنی» در یزد برپا می‌شود
کد خبر: 3810767
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

نمایشگاه «علوم قرآنی» در یزد برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برپایی نمایشگاه «علوم قرآنی» به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

نمایشگاه «علوم قرآنی» در یزد برپا می‌شودحسین دشتی، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برپایی نمایشگاه «علوم قرآنی» به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه سال ۹۴ در حسینیه خیرآباد، سال ۹۶ در حسینیه صاحب‌الزمان محمودآباد و در سال جاری که در ابتدا قرار بود در حسینیه سیدمحمد آقا برگزار شود، به حسینیه صاحب‌الزمان(عج) تغییر مکان داد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه علوم قرآنی شامل غرفه‌های عرضه کتاب، نرم‌افزار، محصولات فرهنگی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه مؤسسات قرآنی، مشاوره، غرفه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی خواهد بود.
دشتی با اشاره به اینکه محصولات این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ الی ۶۰ درصد ارائه می‌شود افزود: این نمایشگاه از ساعت 10:30 صبح روز سه‌شنبه، 24 اردیبهشت‌ماه جاری در محل حسینیه صاحب‌الزمان(عج) محمودآباد آغاز و تا 2 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان علاقه‌مندان است.
رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برپایی محافل قرآنی، نشست‌های تخصصی قرآن و عترت، حضور ناشران استانی در این نمایشگاه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام

captcha