پویش قرآنی «آیه، آیه تا ظهور» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3810433
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

پویش قرآنی «آیه، آیه تا ظهور» در یزد اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان یزد گفت: پویش قرآنی «آیه، آیه تا ظهور» با سه ملاک «قرآن، رمضان، ظهور» به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان در حال اجراست.

پویش قرآنی «آیه، آیه تا ظهور» در یزد اجرا می‌شودمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: برنامه حفظ قرآن در ماه رمضان جهت انس هرچه بیشتر با قرآن از سال گذشته آغاز و تجربه موفقی بود که بیش از یک هزار نفر شرکت کردند.
وی ادامه داد: امسال این طرح با سه ملاک قرآن، رمضان، ظهور با عنوان پویش قرآنی «آیه آیه تا ظهور» که هم پرداختن به حفظ قرآن است هم موضوع ظهور امام زمان(عج) و مباحث مربوط به آن اجرایی می‌شود.
کاظمی افزود: محتوای این طرح حفظ سور منتخب یاسین، نبا، عصر، ملک و واقعه به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) است که آزمونی برای تک تک این سوره‌ها خواهیم داشت و نمره‌ها ثبت و در مجموع ۲۵۵ امتیاز را دارد که افرا در صورت کسب ۱۵۰ امتیاز در قرعه کشی شرکت می‌کنند.
رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح باید عدد ۱۲ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۱۴۳۵۱۱۰ ارسال یا در شبکه‌های مجازی @aye_aye_ta_zohoor را جست‌وجو و در کانال عضو شوند.
کاظمی همایش ویژه مربیان دوره‌های تربیت معلم را از دیگر برنامه‌ها در ایم ماه برشمرد و ‌گفت: همایش ویژه مربیانی که در دو سال گذشته در دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم شرکت کرده‌اند که حدود ۲۰۰ نفر را شامل می‌شود، به مناسبت این ماه بزرگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha