پویش خادمیاران آستان قدس رضوی برای کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 3807525
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

پویش خادمیاران آستان قدس رضوی برای کمک به سیل‌زدگان

گروه فعالیت‌های جهادی ــ خادمیاران آستان قدس رضوی در استان تهران با راه‌اندازی پویش «امید جاریست» به سیل‌زدگان کشورمان یاری می‌رسانند.

پویش خادمیاران آستان قدس رضوی برای کمک به سیل‌زدگانبه گزارش ایکنا؛ قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی خادمیاران حضرت ثامن‌الحجج(ع) وابسته به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان تهران با راه‌اندازی پویش «#امید_جاریست» به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان شتاب می‌بخشد. 

تهیه و توزیع غذا در شهرهای خرم‌آباد و پل‌دختر، حمایت از تیم‌های جهادی و خادمیار در معمولان لرستان، حمایت از تیم‌های دو گروه جهادی و خادمیار در پل‌دختر، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در بابا زید لرستان، همکاری و حمایت از یک آشپزخانه جهادی در اهواز، دایر کردن ایستگاه صلواتی در حمیدیه خوزستان، توزیع گسترده بسته‌های بهداشتی در مناطق سیل زده خوزستان، نصب و اهدای فانوس جهت روشنایی مناطق بدون برق، اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز جهت کودکان و نوجوانان در کمپ‌های عمومی و اعزام تیم‌های پزشکی از خدمات این قرارگاه بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشارکت در این پویش مردمی برای تحویل کالاها، نوع کالا و منطقه سکونت خود، پیامی به شماره 09102304608 ارسال کنند تا هماهنگی‌های لازم جهت تحویل به دفتر آستان یا کاروان اعزامی انجام شود.

در حوزه نیروی انسانی و شرکت در گروه‌های جهادی ساختمانی و تأسیساتی نیز علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این اردوی جهادی کلمه #لبیک_یا_رضا را به شماره 09102304608 پیامک کنند.

سامانه #8* و همچنین شماره حساب ۴۸۷۲۷۲۷۲۸۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۵۴۳۳۲۰۵ بانک ملت به نام نذورات آستان و مراجعه به دفاتر نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان‎های کشور از دیگر راه‌های مشارکت مردم در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده است.

انتهای پیام

captcha