کنسرت گروه «رستاک» به نفع سیل‌زدگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3806220
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
در سنندج؛

کنسرت گروه «رستاک» به نفع سیل‌زدگان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و به منظور کمک به سیل‌زدگان گروه رستاک در سنندج کنسرت خیریه برگزار می‌کنند.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در ادامه همدلی و کمک‌های هنرمندان کشور در خصوص کمک به سیل زدگان در اقدامی خیرخواهانه گروه رستاک با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان یک شنبه 8 اردیبهشت 98 در دوسانس 19 و 22 در محل سالن شماره 1 پردیس سینمایی بهمن سنندج به روی صحنه می‌روند.
وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی گروه رستاک برای حضور در سنندج بدون دریافت یک ریال هزینه، حوزه هنری استان کردستان نیز به صورت رایگان سالن شماره 1 پردیس سینمایی بهمن سنندج را در اختیار این گروه قرارداد و تمامی درآمدهای ناشی از فروش بلیت در این دو اجراء به سیل زدگان کشور اختصاص می‌یابد.
مرادی در خصوص اقدامات صورت گرفته هنرمندان استان جهت کمک به سیل‌زدگان بیان کرد: هنرمندان همواره به عنوان گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در زمان های موردنیاز پا به عرصه نهاده و در جهت کمک به حل مشکلات و معضلات به صورت‌های مختلف فعالیت کرده‌اند.
وی اعلام کرد: در حادثه سیل اخیر نیز هنرمندان استان تلاش کردند تا با برگزاری برنامه های مختلف همدردی خود را اعلام و گوشه‌ای از مشکلات بوجود آمده برای هموطنان را مرتفع کنند که در یک اقدام خیرخواهانه و در طرح ملی سیلِ مهربانی، 37 اثر از هنرمندان مطرح استان در تهران به حراج گذاشته شد و تمامی درآمد آن به سیل زدگان اختصاص یافت.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: اجرای ارکستر فیلارمونیک کردستان در سنندج اقدام دیگری بود که صورت گرفت و تمامی درآمد حاصله طی دوفیش به حساب‌های اعلامی جمعیت هلال احمر استان و کمیته امداد امام (ره) واریز شد تا در امور مربوط به سیل زدگان هزینه شود.
وی ادامه داد: درآمد حاصل از فروش یک روز اجرای نمایش «نگاهمان می‌کنند» به کارگردانی مازیار قبادی و نمایشگاه تجسمی هنرمندان استان بخش دیگری از حمایت‌های هنرمندان استان بوده که تمامی این فعالیت‌ها با حمایت و نظارت کامل حوزه هنری استان کردستان صورت گرفته است.
مرادی با دعوت از مردم استان کردستان به ویژه خیرین جهت شرکت و همراهی با این اجرای موسیقی، تصریح کرد: در این برنامه علاوه بر اختصاص تمامی درآمد ناشی از فروش بلیت این کنسرت، در مراسم گلریزان دیگر کمک‌های مردمی نیز جمع‌آوری و به صورت مستقیم در جهت جبران بخشی از خسارت‌های وارده به مردم مناطق سیل‌زده اختصاص خواهد یافت.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت پارس بلیت به آدرس www.parsbelit.com و یا حضوری به فروشگاه آدم برفی و گیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha