هزینه‌های روز «برات» برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص یابد
کد خبر: 3804292
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

هزینه‌های روز «برات» برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص یابد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز گرفتار برخی از آسیب‌ها اعم از چشم و هم‌چشمی و رقابت در سفره سر قبرها شده‌ایم، گفت: باید هزینه‌های برات به سمت سیل‌زدگان هدایت شود که این امر فرهنگ‌سازی از سوی رسانه‌ها را می‌طلبد.

هزینه‌های روز «برات» برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص یابدبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی، امروز 27 فروردین‌ماه در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان با اشاره به نامگذاری زیبای سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان رونق تولید، گفت: بخش اقتصادی یکی از مهم بازوان هر نظام و حکومت است.

وی افزود: ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی ظرفیت خوبی در اختیار داشته که باید با استفاده از آنها قدم‌هایی بزرگی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این ستاد مصوبه ۶۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده که انتظار می‌رود خروجی مفید و تأثیرگذاری را داشته باشد.

رضایی با اشاره به اینکه رونق تولید می‌تواند یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در حوزه اقتصاد و عاملی برای شکست تحریم‌ها باشد، ادامه داد: رفع گره مشکل اقتصادی به دست خودمان بوده که می‌طلبد در این راستا با اتحاد تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز گرفتار برخی از آسیب‌ها اعم از چشم و هم‌چشمی و رقابت در سفره سر قبرها شده‌ایم، افزود: باید هزینه‌های برات به سمت سیل‌زدگان هدایت شود که این امر فرهنگ‌سازی از سوی رسانه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام

captcha