اعزام نیروهای جهادی چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده لرستان
کد خبر: 3800991
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

اعزام نیروهای جهادی چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده لرستان

گروه اجتماعی - مسئول قرار گاه امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری از اعزام نیروهای جهادی به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

رضا ابراهیمی، مسئول قرار گاه امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اعزام نیروهای جهادی با هدف کمک به مردم سیل زده لرستان (پل دختر) در چند مرحله انجام خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه نخستین مرحله اعزام به این مناطق امروز جمعه 16 فروردین ماه انجام شد، افزود: در مرحله نخست 43 نفر در قالب یک اتوبوس به لرستان اعزام شدند.
مسئول قرار گاه امام رضا(ع) استان با تاکید بر اینکه این گروه‌های جهادی متشکل از 43 آقا هستند، خاطرنشان کرد: در مراحل نخست کارهای امدادی و خدمات رسانی انجام خواهد گرفت.
ابراهیمی با بیان اینکه بعد از انجام کارهای زیرساختی و خدماتی، اسکان موقت و ... کارهای عمرانی انجام می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کار خدا پسندانه با شماره 09138820566 تماس گرفته و ثبت نام خود را انجام دهند.
وی مدت حضور هر گروه در مناطق سیل زده را یک هفته عنوان کرد و گفت: با پایان کار هر گروه و بازگشت به استان گروه دیگری جایگزین جهادگران خواهد شد و خدمات رسانی به صورت مداوم خواهد بود.
انتهای پیام

captcha