جشن ولادت حضرت زهرا(س) در کراچی پاکستان
کد خبر: 3792129
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
هفتم اسفند برگزار می‌شود؛

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در کراچی پاکستان

گروه بین‌الملل ـ خانه فرهنگ ایران و حوزه علمیه جامعة الزهرا(س) كراچی، مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه(س) را روز سه‌شنبه، هفتم اسفندماه در آمفی‌تئاتر خانه فرهنگ ایران برگزار می‌كنند.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ طاهره فاضلی، رئیس حوزه علمیه جامعة الزهرا(س) و از فعالان دینی و فرهنگی فعال شهر کراچی با محمدرضا باقری، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی دیدار كرد.

طاهره فاضلی به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و به همراه همسر خود حجت‌الاسلام احمد علی صادقی، این دیدار را انجام داد.

مسئول خانه فرهنگ كشورمان در این دیدار درباره طراحی و شکل برنامه‌ریزی برگزاری مراسم یادشده، مطالب و محورهای مرتبط را بیان كرد.

در ادامه طاهره فاضلی با قدردانی از همکاری‌های دینی و فرهنگی خانه فرهنگی ایران در كراچی به ویژه در حوزه بانوان، گزارشی در خصوص هماهنگی‌ها و مقدمات انجام شده برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، ارائه داد.

در این دیدار توافق شد که مراسم عمومی جشن ولادت حضرت فاطمه(س) روز سه‌شنبه 7 اسفندماه در آمفی‌تئاتر خانه فرهنگ ایران برگزار شود.

انتهای پیام

captcha