بازارچه دستفروشان در اردبیل دایر می‌شود
کد خبر: 3791189
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

بازارچه دستفروشان در اردبیل دایر می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت ایام عید نوروز بازارچه دستفروشان با هدف حمایت از کسب و کار در محل مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل دایر می‌شود.

بازارچه دستفروشان در اردبیل دایر می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل، امروز، ۲۹ بهمن‌ماه در جلسه تنظیم بازار اردبیل افزود: این بازارچه از از ۱۲ الی ۲۹ اسفند ماه تحت نظارت مسئولان ذی ربط برای فروش کالا‌های شب عید فعالیت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: ساماندهی بازارچه دستفروشان هر سال در دستور کار قرار می‌گیرد و امسال هم تلاش می‌شود این بازارچه بصورت مطلوب برگزار و رضایت مردم جلب شود.
زنجانی یکی دیگر از اهداف ساماندهی بازارچه دستفروشان را حمایت از تولیدکنندگان استانی و فروشندگان بومی دانست و گفت: برگزاری این بازارچه علاوه بر حمایت از دستفروشان منجر به رفاه حال شهروندان در عبور و مرور می‌شود.
فرماندار اردبیل با بیان اینکه مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند افزود: فرایند تنظیم بازار و کنترل قیمت محصولات اساسی و مورد نیاز مردم در عید نوروز با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌های مسئول انجام شده و حساسیت خاصی در این موضوع وجود دارد.
زنجانی اعلام کرد: میوه مورد نیاز مردم اردبیل برای شب عید خریداری شده و از ۲۵ اسفند ماه در سطح شهر و روستا‌ها توزیع می‌شود.
وی افزود: با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا هر سال برگزار می‌شود و امسال هم این نمایشگاه از ۱۶ الی ۲۵ اسفند ماه در محل نمایشگاه دایمی اردبیل برگزار می‌شود.
وی گفت: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل مواد غذایی و پروتینی، مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج بر‌ای شهروندان عرضه می‌شود.
انتهای پیام

captcha