تجلیل از خبرنگار ایکنای چهارمحال و بختیاری در همایش «خانواده قرآنی انقلاب»
کد خبر: 3787985
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

تجلیل از خبرنگار ایکنای چهارمحال و بختیاری در همایش «خانواده قرآنی انقلاب»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در همایش خانواده قرآنی انقلاب که با حضور جمعی از مسئولان و قرآنیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، از عکاس و خبرنگار ایکنا به‌عنوان فعال قرآنی استان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، همایش خانواده قرآنی انقلاب، شامگاه روز گذشته، 16 بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان، قرآنیان و خانواده‌های آنان در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد.
در این همایش از تعدادی فعال قرآنی استان نیز تجلیل شد، که اکبر اکبری، عکاس و خبرنگار خبرگزاری ایکنا شعبه چهارمحال و بختیاری نیز به‌عنوان فعال قرآنی استان معرفی و از وی تجلیل شد.
در بخشی از پیام تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس تبلیغات اسلامی شهرکرد آمده است:
«بسیار خرسندیم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این لوح تقدیر را به پاس ارج نهادن به تلاش و مجاهدت‌های خالصانه در توسعه و اعتلای فرهنگ قرآنی به حضرتعالی تقدیم نماییم. توفیقات روزافزون شما را در احیای بصیرت و معرفت قرآنی در سایه الطاف بی دریغ الهی مسئلت داریم.»
یادآور می‌شود، همایش خانواده قرآنی انقلاب به همت کارگروه قرآن و هیئات مذهبی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
انتهای پیام

captcha