نقش ورزش در معرفی هویت و توانمندی‌های یک ملت
کد خبر: 3752900
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

نقش ورزش در معرفی هویت و توانمندی‌های یک ملت

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به نقش ورزش در تقویت بُعد جسمی و روحی، گفت: امروزه ورزش در تمام جهات اعم‌از سیاست، اقتصاد، فرهنک و همچنین معرفی، هویت و توانمندی‌های یک ملت حرف اول را می‌زند.

 به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستلن عصر جمعه، ۱۳ مهر در دیدار با بازیکنان ، مربیان و عوامل اجرایی تیم فوتبال طلایی پوشان نوجوانان خرم‌آباد با اشاره به اهمیت ورزش، گفت: ورزش نقش مهمی در تقویت بُعد جسمی و روحی انسان دارد و هر انسانی در هر جایگاه، سن، شغلی اگر ورزش را تعطیل کند دچار مشکلات جسمی و روحی می‌شود.
وی افزود: امروز ورزش در تمام جهات اعم‌از سیاست، اقتصاد، فرهنک و همچنین معرفی، هویت و توانمندی‌های یک ملت حرف اول را می‌زند به این خاطر شاهد هستیم در جام جهانی و مسابقات ورزشی مهم مقام ارشد یا رئیس‌جمهور کشور میزبان به‌عنوان سخنران و میهمان ویژه در جمع ورزشکاران حاضر می‌شود و این بیانگر اهمیت ورزش است.
حنان اضافه کرد: لرستان استعدادهای خوبی در زمینه ورزش به‌ویژه فوتبال دارد که می‌طلبد این استعدادها شناسایی و از ظرفیت آنها استفاده شود و من به‌عنوان یک مدیر فرهنگی استلن در راستای حمایت از ورزش و ورزشکاران تلاش خود را می‌کنم.

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

حنان

captcha